Deltag på Gigtforeningens cykelhold – find dit hold og tilmeld dig

Vil du med ud at cykle?

Knirker knæene, eller er hoften blevet lidt stram? Så er vores cykelhold måske noget for dig.

Vi har hold i fem østjyske kommuner: Aarhus, Odder, Randers, Skanderborg og Syddjurs.

Cykling er en af de mere skånsomme aktivitetsformer, hvor du ikke belaster knæene, leddene, hofter og andet i lige så høj grad, som hvis du løber eller for eksempel går meget.

Så hvis du står og mangler en måde at komme ud og nyde naturen i godt selskab, hvor du endda også kan sørge for at holde kroppen godt i gang - så skal du melde dig til her.

Vil du være frivillig cykelvært?

Vil du være frivillig cykelvært? Vi uddanner cykelværter i foråret 2024. Hvis du gerne vil starte dit eget hold op i en af de fem østjyske kommuner – Aarhus, Skanderborg, Syddjurs, Randers eller Odder – kan du kontakte projektleder Merethe Jelsbak Raundahl på e-mail sundeseniorer@Gigtforeningen.dk eller telefon 39 77 80 92 for at høre mere.

Vil du være frivillig gå-vært eller SMART training-instruktør?

Hvis du bor i Aarhus, Odder, Randers, Skanderborg eller Syddjurs Kommune og har lyst til at blive gå-vært, kan du kontakte projektleder Merethe Jelsbak Raundahl på e-mail sundeseniorer@Gigtforeningen.dk eller telefon 39 77 80 92 for at høre mere.

Hvis du ønsker at blive SMART training-instruktør, kan du kontakte projektleder Merethe Jelsbak Raundahl på e-mail sundeseniorer@Gigtforeningen.dk eller telefon 39 77 80 92 for at høre mere.

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte projektleder Merethe Jelsbak Raundahl og høre nærmere. Send en mail til sundeseniorer@Gigtforeningen.dk eller ring på telefon 39 77 80 92.

Sunde seniorer med gigt er lavet i partnerskab med DGI Østjylland og fem østjyske kommuner, Skanderborg, Odder, Syddjurs, Aarhus og Randers. Projektet er støttet af Trygfonden.

DGI Logo           TrygFonden logo

Senest opdateret 23.02.2024